• ۱۳۹۷ جمعه ۲۷ مهر
  • اِجُّمعَة ٨ صفر ١٤٤۰
  • Friday, October 19, 2018
کلیدواژه: 43349
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير، ساعت 13:45
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۷/۱/۲۱

به منظور ارائه ی بهتر خدمات و افزایش رضایت مندی مراجعین، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس، اقدام به راه اندازی سامانه ی نوبت دهی اینترنتی نموده است؛ که به وسیله ی آن، بدون مراجعه ی حضوری به مراکز، امکان اخذ نوبت از تمامی پزشکان تامین اجتماعی استان، از جمله بیمارستان شهید بهشتی شیراز، فراهم می باشد.

جهت اخذ نوبت غیر حضوری از درمانگاه های بیمارستان شهید بهشتی شیراز، این جا کلیک کنید. 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 30 نظر
طاهری
1397/7/26 - 06:59
با سلام و عرض ادب. من الان چند وقت هست میخام برای دکتر ارتوپدی از طریق اینترنتی نوبت بگیرم میزنه نوبت‌ها پر شدن.باید چطور نوبت بگیرم چون از شهرستان میخام بیام
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/26 - 10:07
سركار خانم /جناب آقاي طاهري با سلام جهت دريافت نوبت هر روز، از ساعت 7صبح روز قبل مي توانيد به تمامي روش هاي غيرحضوري اقدام فرماييد. به دليل تعداد زياد مراجعين، نوبت ها به سرعت تكميل مي گردد. در ساعت اوليه اقدام به دريافت نوبت براي روز بعد بفرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
فاطمه رستگار
1397/7/24 - 23:37
سلام خسته نباشید..ببخشید ایا عصب کشی دندان در بیمارستان انجام میشود؟ایا به صورت حضوری نوبت میدهند؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/25 - 09:57
سركار خانم رستگار با سلام عصب كشي دندان جزو خدمات اين مركز نمي باشد.
rateup 0
 ratedown 0
فواد رستمی
1397/7/24 - 20:40
سلام خسته نباشید من میخوام نوبت دکتر مدرس حقیقی رو بگیرم برای جراحی رباط صلیبی اما موفق نمیشم لطفا راهنمایی بفرمایید و چه روز و چه ساعتی میتونم حضوری نوبت بگیرم
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/25 - 10:22
جناب آقاي رستمي با سلام جهت دريافت نوبت دكتر مدرس بايستي از طريق غير حضوري اقدام فرماييد. جهت هر روز از ساعت 7 صبح روز قبل سامانه باز مي گردد.
rateup 0
 ratedown 0
هاشمی
1397/7/24 - 10:47
با سلام . جهت انجام آزمایش خون و چکاپ باید از قبل نوبت بگیریم و زمان مراجعه از چه ساعتی شروع میشه. ممنون
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/24 - 12:43
جناب آقاي /سركار خانم هاشمي با سلام براي انجام آزمايش نيز به صورت غير حضوري بايستي نوبت دريافت فرماييد. براي دريافت نوبت هر روز از ساعت 7 صبح روز قبل مي توانيد به صورت غيرحضوري اقدام فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
خ قاسمی
1397/7/24 - 07:17
باسلام رمزبرا نوبت اینترنتی چطوری بایدبگیرم
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/25 - 10:24
جناب آقاي/سركار خانم خ قاسمي با سلام وارد سايت نوبت دهي اينترنتي شويد و گزينه ي ثبت نام را زده و مراحل بعد را طبق راهنمايي انجام دهيد.
rateup 0
 ratedown 0
خ قائدی
1397/7/20 - 07:07
با عرض ادب و سلام، لطفا برنامه کار پزشکان ، روز و ساعت حضور آنان(صبح یا عصر) را در برنامه ای مشخص اعلام نمایید ، برنامه ای که هم اکنون بر روی سایت است ایراد دارد و خوانا نیست، با تشکر
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/21 - 13:18
سركار خانم/جناب آقاي خ قائدي با سلام احتراما، با توجه به اين كه سايت اينترنتي بر بستر مرورگرهاي اينترنتي جهت مشاهده بر روي سيستم هاي رايانه اي طراحي شده اند، گاهي در مشاهده با مرورگرهاي تلفن همراه اين مشكل به وجو مي آيد. اگر از رايانه استفاده بفرماييد، مشكلي نخواهد بود.
rateup 0
 ratedown 0
عباسی
1397/7/17 - 22:15
سلام خسته نباشید من رمز عبور ورود ب سایت فراموش کردم الان میخام نوبت بگیزم نمیتونم فردا میخام برم دکتر الان چجوری رمز عبور مجدد بگیرم؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/18 - 11:48
جناب آقاي/ سركار خانم عباسي باسلام لطفا نام و نام خانوادگي و كد ملي خود را از طريق پيامك و يا ايميل ارسال فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
سید سهراب نمازیان
1397/7/16 - 08:28
سلام علیکم عمل سنگ شکن کلیه بالیزر در بیمارستان انجام می گیرد
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/17 - 10:27
جناب آقاي نمازيان با سلام عمل سنگ شكن كليه در صورت صلاحديد پزشكان، به صورت لاپاراسكوپي انجام مي گردد.
rateup 0
 ratedown 0
قربانعلی رمضانی
1397/7/15 - 12:55
با سلام من درسال 61 در جبهه مجروح شدم وبه بیمارستان بهشتی اعزام شدم...چطور میتونم پرونده پزشکی ان زمان بدست بیارم. لطفا راهنمایی کنید...چون باید از دزفول بیام...بدونم چکار کنم....متشکرم..
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/15 - 13:15
جناب آقاي رمضاني با سلام طبق اعلام واحد بايگاني به جناب عالي، لازم است تاريخ دقيق مجروحيت و اعزام به اين بيمارستان را اعلام فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
کشاورز
1397/7/14 - 07:44
سلام نه تلفنی میشه نوبت گرفت نه اینترنتی . راهنمایی هم نمیکنید
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/14 - 12:32
جناب كشاورز! با سلام هر چه گشتيم، سابقه اي از درخواست راهنمايي شما كه بدون پاسخ مانده باشد، نيافتيم. براي هر گونه راهنمايي آماده ي پاسخ هستيم. در خصوص عدم امكان دريافت نوبت، دليل، تعداد زياد مراجعين مي باشد. اما تمامي مراجعين از همين روش هايي كه شما مثال زده ايد، نوبت دريافت مي نمايند. جهت نتيجه گيري بهتر، در ساعت اوليه ي باز شدن سامانه مراجعه فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
حسینی
1397/7/12 - 12:02
سلام.. خسته نباشید.. ببخشید میخواستم بدونم بيمارستان شهید بهشتی فقط بیمه تامین اجتماعی رو پذیرش می‌کنند؟؟ یا با بقیه بیمه ها مثل بیمه سلامت (خدمات درمانی سابق) قرار داد دارند؟
rateup 0
ratedown 0
طیبی خرمی
1397/7/11 - 22:00
سلام و عرض ادب.برای نوبت آم آر آی چجوری باید نوبت بگیرم.ام آر آی از زانوهام
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/14 - 12:34
حناب آقاي/ سركار خانم طيبي خرمي با سلام جهت دريافت نوبت ام آر آي همه روزه صبح و عصر (به جز عصرهاي پنج شنبه) مي توانيد به صورت حضوري و به همراه داشتن نسخه ي مربوطه مراجعه فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
محسن
1397/7/9 - 11:39
سلام بازیابی فراموشی رمز عبور اینترنتی چرا غیرفعال است و عمل نمیکند _ بنده رمز عبورم را فراموش کردم و نمیتوانم اینترنتی نوبت بگیرم- لطفا رفع ایراد شود
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/10 - 08:44
جناب آقاي محسن با سلام احتراما كد ملي را از همين طريق و يا از طريق سامانه ي پيامكي بيمارستان ارسال فرماييد تا جهت بازيابي رمز عبور اقدام گردد.
rateup 0
 ratedown 0
خانم. علی نژاد
1397/7/9 - 11:30
با عرض سلام و خسته نباشید. جهت نوبت دهی نوار عصب صبح همان روز مراجعه نوبت می دهند یا باید در روز دیگری برای انجام نوار عصب مراجعه کرد. و اگر نوبت همان روز نیست فقط نسخه دفترچه را بفرستیم جهت نوبت دهی تا روز نوبت که خودمان حضورپیدا کنیم مشکلی هست؟ ممنونم از پاسخگویی
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/9 - 13:13
سركار خانم علي نژاد با سلام نوبت دهي نوار عصب جهت همان روز نمي باشد. براي دريافت نوبت حضور بيمار الزامي نيست.
rateup 0
 ratedown 0
پرورش
1397/7/7 - 11:26
جهت عمل رباط مینیسک چطوری نوبت بگیریم از شهرستان دهدشت هستیم
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/7 - 13:46
جناب آقاي پرورش با سلام ابتدا جهت تشخيص لزوم عمل، بايستي توسط متخصصين ارتوپدي اين مركز معاينه شويد.
rateup 0
 ratedown 0
captcha