• ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير
  • اِلأَحَّد ٩ ذو القعده ١٤٣٩
  • Sunday, July 22, 2018
کلیدواژه: 43359
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير، ساعت 08:14
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۸/۱

جهت اخذ نوبت از درمانگاه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی شیراز، می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است ظرفیت فعلی خطوط، جهت تسهیل ارتباط مخاطبین 42 خط می باشد.

 

شماره ی نوبت دهی تلفنی بیمارستان شهید بهشتی شیراز:

32231499 (ظرفیت 12 خط)

32018 ( ظرفیت 30 خط)

 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 8 نظر
سمانه
1396/12/12 - 07:20
سلام من نوبت پزشک عمومی میخوام باید چکار کنم زنگ که میزنم پزشک عمومی رو اصلا نمیگه، اینترنتی هم که نوار نارنجی رنگی زده تمام نوبت ها پر شده!!!!
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1396/12/14 - 13:46
سركار خانم سمانه! با سلام. در اين بيمارستان خدمات ويزيت جهت پزشك عمومي انجام نمي گردد. ضمنا با توجه به اجراي طرح پزشك خانواده، جهت برخورداري از خدمات درمان در مراكز ملكي سازمان، حتما بايد جهت يكي از پزشكان عمومي درمانگاه هاي تامين اجتماعي سطح شهر، ثبت نام نموده باشيد.
rateup 0
 ratedown 0
سجاد براتی
1396/11/17 - 10:41
با سلام واسه عمل پارگی مینیسک زانو باید از قبل نوبت بگیرم یا معرفی از ارتوپد سازمان تامین اجتماعی یاسوج کافیه
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1396/11/23 - 09:37
جناب آقاي براتي!‌ با سلام. فعلا اين عمل در بيمارستان ما انجام نمي شود. براي معرفي و اعزام و ... با ستاد توزيع بيمار استان محل سكونتتان تماس بگيريد.
rateup 0
 ratedown 0
امیرحسین
1396/11/12 - 09:45
سلام من هروقت به اپراتور تون زنگ میزنم از دکتر مورد نظرم یا اصلا هر دکتر دیگه ای نوبت بگیرم میگه ظرفیت نوبت دهی دکتر مورد نظر تمام شده حالا هر دکتری که میخواد باشه... ۷ صب زنگ زدم ۱۰ شب هر موقعی هم ک بگید زنگ زدم
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1396/11/12 - 11:35
جناب اميرحسين! با سلام. متاسفانه به اين دليل كه اين بيمارستان، تنها بيمارستان تامين اجتماعي در استان مي باشد و از استان هاي هم جوار نيز مراجعين زيادي داريم، نوبت ها در زمان بسيار كمي پر مي شوند. در هر حال، از ساعت 7 صبح هر روز، مي توان براي روز آينده نيز نوبت اخذ نمود.
rateup 0
 ratedown 0
حمید
1396/9/6 - 23:38
سلام، نوبت دهی تلفنی برای روز بعد، از ۱۲شب روز قبل شروع میشه یا از ۷صبح؟؟ ممنون.
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1396/9/21 - 10:37
جناب آقاي حميد! نوبت دهي از 7 صبح هر روز شروع و تا ساعت 10 شب ادامه دارد. در طي اين مدت، در صورت وجود نوبت، براي همان روز و روز بعد قادر به اخذ نوبت خواهيد بود.
rateup 0
 ratedown 0
captcha