• ۱۳۹۷ چهارشنبه ۴ مهر
  • اِلأَربِعا ١٥ محرم ١٤٤۰
  • Wednesday, September 26, 2018
کلیدواژه: 43880
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير، ساعت 10:18
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۴/۲۱

برنامه ی پزشکان پلی کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی را، به تفکیک تخصص و نام پزشکان، از این قسمت دریافت نمایید. 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 30 نظر
مینا عینی
1397/6/20 - 12:19
سلام خواستم بدونم اینجا پزشک پوستم هست که دفترچه تامین اجتماعیو قبول کنه؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/6/21 - 10:25
سركار خانم عيني با سلام در صفحه ي برنامه ي پزشكان، ليست تمامي پزشكان اين بيمارستان به همراه روزهاي حضور ايشان قابل مشاهده است.
rateup 0
 ratedown 0
مینا عینی
1397/6/20 - 12:16
سلام لیست برنامه ی پزشکاتون اطلاعاتش کامل پیدا نیست لطفا پیگیری کنین
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/6/21 - 11:11
سركار خانم عيني با سلام در ديدن صفحات وب با موبايل، معمولا اين مشكل ديده مي شود. صفحاتي كه حاوي كدهاي جدول هستند، در مرورگرهاي غير همسان، به درستي نمايش داده نمي شوند.
rateup 0
 ratedown 0
فاطمه کاظمیان
1397/6/19 - 09:09
با سلام میخواستم بدونم برای عصب کشی و پر کردن دندان با دفترچه بیمه تامین اجتماعی چقدر هزینه دارد لطفا راهنمایی کنید متشکرم
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/6/19 - 10:55
سركار خانم كاظميان با سلام عصب كشي در مراكز تامين اجتماعي انجام نمي شود. ساير خدمات قابل انجام، جهت بيمه شدگان اجباري تامين اجتماعي رايگان مي باشد.
rateup 0
 ratedown 0
سيد اكبر حسيني
1397/6/17 - 10:31
من بيماري پوستي دارم خواستم ببينم دكتر پوست بيمارستان هست چه روزهايي و چطوري نوبت بگيرم ؟
rateup 0
ratedown 0
معصومه
1397/6/16 - 17:40
سلام باید بگم به عنوان یک برنامه نویس سایت و اپلیکیشن کاستی هایی داره اما سوال اصلیم این هست که من یک شکایتی رو از طریق فرم ثبت شکایت ثبت کردم میخوام بدونم چگونه پیگیری میشه باید خودم پیگیری کنم یا مسءول مربوطه ؟ ممنون از پاسخ شما
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/6/19 - 08:27
سركار خانم معصومه با سلام به هر حال هيج سيستم بي نقصي وجود ندارد. در خصوص فرم شكايت،‌ از طريق مسوول رسيدگي به شكايات پي گيري و در صورت لزوم حضور شما، اطلاع داده خواهد شد. در غير اين صورت در پايان رسيدگي، در صورت اعلام شماره تلفنتان، نتيجه به اطلاع شما خواهد رسيد.
rateup 0
 ratedown 0
افراسیابی
1397/6/14 - 09:32
با سلام و درود...آیا روزهای پنجشنبه دکتر ارتوپد هست?
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/6/15 - 10:01
جناب آقاي/سركار خانم افراسيابي با سلام برنامه ي حضور تمامي پزشكان در صفحه ي اول سايت در قسمت برنامه ي درمانگاه قابل مشاهده مي باشد.
rateup 0
 ratedown 0
محمد
1397/6/11 - 00:36
چرا بیمه شدگان مشاغل آزاد خدماتشان مثل بقیه رایگان نیست؟پرداخت ماهیانه مشاغل آزاد که چند برابر بقیه هست.با این حال بازم باید هزینه را مثل غیر تامین اجتماعی بپردازند.آخه چرا بین آنها فرق میگذارید؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/6/15 - 10:24
جناب آقاي محمد با سلام هر چند اين سوال در حيطه ي درمان نمي باشد، اما اين موضوع به دليل وجود سهم درمان در مبلغ حق بيمه ي دريافتي از بيمه شدگان اجباري مي باشد. بيمه شدگان مشاغل آزاد به اختيار خود براي دريافت مستمري پس از بازنشستگي اقدام به پرداخت حق بيمه مي نمايند و البته درصدي از اين پرداخت را سازمان، به درمان ايشان اختصاص مي دهد، اما مابقي آن را خود بيمه شده بايست بپردازد.
rateup 0
 ratedown 0
سعید عبدالهی
1397/6/10 - 15:40
سلام قبلا دکتر رفتم و گفتن باید بری آنژیو انجام بدید الان میخوام برای انژیو نوبت بگیرم کدوم بخش باید بگیر ؟ درمانگاه قلب یا درمانگاه جراحی قلب؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/6/15 - 09:40
جناب عبداللهي با سلام در صورت داشتن نامه ي پزشك مبني بر انجام آنژيوگرافي بايستي به صورت حضوري جهت دريافت نوبت آنژيوگرافي اقدام فرماييد. در غير اين صورت بايد از طريق روش هاي غير حضوري نوبت جهت يكي از متخصصين قلب گرفته و مراجعه فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
مهسا
1397/6/10 - 09:57
با سلام وقت بخیر من یه نوبت برای عمل آب مروارید چشم میخواستم لطفا راهنمایی کنید به چه صورت میتوانم نوبت بگیرم و لطفا دکتر جراح رو معرفی کنید
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/6/10 - 11:43
سركار خانم مهسا با سلام جهت عمل مذكور بايستي پس از اخذ نوبت متخصص چشم، جهت معاينه ي پزشك مراجعه فرماييد و در صورت تشخيص احتياج به عمل، مراحل نوبت دهي و پذيرش انجام خواهد شد. از قسمت برنامه ي درمانگاه در صفحه ي اصلي سايت، مي توانيد ليست پزشكان متخصص اين مركز را مشاهده فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
علیرضا
1397/6/9 - 00:53
با سلام آیا در بیمارستان شهید بهشتی عمل جراحی شبکیه و عکسبرداری های لازم از شبکیه چشم و تزریقات برا شبکیه انجام میشه و برا بیمه شده خود سازمان تامین اجتماعی این عملیات رایگان هست؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/6/19 - 11:02
جناب آقاي عليرضا با سلام در اين مركز عمل شبكيه و ساير خدمات مربوط به آن انجام نمي شود.
rateup 0
 ratedown 0
فاطمه
1397/5/29 - 18:27
سلام خسته نباشید آیا دستگاه لیزر در این بیمارستان وجود دارد واسه چشم
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/5/30 - 09:40
سركار خانم فاطمه با سلام در حال حاضر عمل جراحي چشم به وسيله ي ليزر در اين مركز انجام نمي گردد.
rateup 0
 ratedown 0
اسلام دوست
1397/5/28 - 21:42
با سلام چرا نوبت دهی اینترتی رو فقط واسه روز بعد میشه گرفت؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/5/30 - 09:53
جناب اسلام دوست با سلام در صورت تكميل نشدن بيماران، تا لحظه ي قبل از ويزيت نيز مي توان از طريق سيستم اقدام به دريافت نوبت نمود. اما به دليل فعال بودن امكان دريافت نوبت از ساعت 7 روز قبل، نوبت ها تكميل شده و اغلب امكان دريافت نوبت جهت همان روز وجود نخواهد داشت. به هر ترتيب، اين مشكل به دليل محدوديتي در سيستم نوبت دهي غيرحضوري نمي باشد.
rateup 0
 ratedown 0
میثم
1397/5/28 - 18:01
ببخشید سونوگرافی برای تشخیص سنگ کلیه و یا حتی برای زنان باردار داره بیمارستان ؟؟. با دفترچه تامیناجتماعی رایگان است؟؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/5/30 - 09:44
جناب ميثم با سلام سونوگرافي هاي مورد نظر شما در اين مركز جهت بيمه شدگان اجباري تامين اجتماعي به صورت رايگان انجام مي گردد. جهت دريافت نوبت، بايستي به صورت حضوري مراجعه فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
محسن
1397/5/26 - 19:22
صفحه ی سایت برنامه ی پزشکان غیر استاندارد هست ، مشخص نیست یک پزشک در چه روزهایی از هفته حضور دارند، جلوی نام برخی پزشکان نوشته صبح اما آنهایی که جلوی اسمشان صبح ننوشته یعنی چه موقع حضور دارند هم صبح و هم عصر،؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/5/28 - 10:00
جناب آقاي محسن با سلام اگر در جلوي نام پزشكي، در هر روز خاص از هفته، صبح يا عصر درج نگرديده است، به معني عدم حضور پزشك مربوطه در آن روز خاص مي باشد.
rateup 0
 ratedown 0
captcha