• ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ آذر
  • اِلأَربِعا ٣ ربيع الثاني ١٤٤۰
  • Wednesday, December 12, 2018
کلیدواژه: 43880
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير، ساعت 10:18
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۴/۲۱

برنامه ی پزشکان پلی کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی را، به تفکیک تخصص و نام پزشکان، از این قسمت دریافت نمایید. 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 30 نظر
محمد
1397/9/17 - 22:00
آیا جراحی فک و صورت برای دندانهای نهفته انجام میشود؟دکترش کی هست و چه روزی هست. بیمه مشاغل آزاد هستم.
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/9/19 - 11:25
جناب آقاي محمد با سلام جراحي دندان نهفته جزو خدمات مراكز ملكي نيست. اما پس از انجام خدمت در مراكز درماني ديگر، با مراجعه به دفتر اسناد پزشكي مي توانيد مقداري از هزينه را دريافت نماييد. ضمنا با توجه به اين كه نوع بيمه ي شما مشاغل آزاد مي باشد، ساير خدمات در مراكز ملكي نيز كاملا رايگان نبوده و فرانشيزي از شما اخذ خواهد شد.
rateup 0
 ratedown 0
بیرقدار
1397/9/17 - 18:58
با سلام دکتر خوش آمدی چه روزهایی در بیمارستان شیراز تشریف دارن؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/9/19 - 11:29
سركار خانم / جناب آقاي بيرقدار با سلام در همين صفحه روي لينك مربوطه كليك فرماييد و روزهاي حضور تمامي پزشكان را مشاهده نماييد.
rateup 0
 ratedown 0
مریم بانو
1397/9/13 - 14:59
سلام جهت عمل فتق در فرزندم نزد چه دکتری باید بروم ایا این عمل در بیمارستان شهید بهشتی انجام می شود ؟ و ایا با دفترچه تامین اجتماعی رایگان هست ؟ ممنون
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/9/20 - 09:17
سركار خانم مريم بانو با سلام ابتدا فرزندتان بايد توسط يكي از پزشكان جراح عمومي اين مركز معاينه شود. در صورت نياز به عمل، با دفترچه ي بيمه شدگان اجباري سازمان، تمامي خدات رايگان مي باشد.
rateup 0
 ratedown 0
مظفری
1397/8/21 - 07:24
سلام چرا برای نوبت گرفتن دیگه این شماره کار نمیکنه 32018
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/8/21 - 09:41
جناب آقاي/سركار خانم مظفري با سلام خط مذكور از مركز مخابرات داراي اختلال بود كه برطرف گرديد.
rateup 0
 ratedown 0
انصاری
1397/8/20 - 08:58
سلام آیا ویزیت متخصصین برای مراجعین دارای دفترچه تامین اجتماعی ونیز دارو مثل بیمارستان شهید بهشتی رایگان است؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/8/21 - 09:42
جناب آقاي/ سركار خانم انصاري با سلام در مراكز ملكي سازمان تامين اجتماعي، تمامي خدمات جهت بيمه شدگان اجباري سازمان، به صورت رايگان ارائه مي گردد.
rateup 0
 ratedown 0
افشین محمدی
1397/8/7 - 21:54
با سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم اکو قلب جنین در درمانگاه انجام میشه یا نه نوار قلب جنین نباشه فقط اکو جنین
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/8/10 - 10:15
جناب آقاي محمدي با سلام اكوي جنين در اين مركز انجام نمي گردد.
rateup 0
 ratedown 0
مختاری
1397/8/3 - 08:24
سلام چرا هر وقت نوبت دکتر مغزو اعصاب و ارتوپد میخوایم ساعت ۷ هم که تماس بگیریم میگن نوبت دهی به اتمام رسیده باید چیکارکنیم؟؟؟چه ساعتی تماس بگیریم؟؟؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/8/3 - 14:02
سركار خانم /جناب آقاي مختاري دو رشته اي كه اشاره فرموده ايد، از رشته هاي پرتعداد در مراجعين مي باشد و دريافت نوبت ايشان كمي مشكل تر از ساير رشته هاست. اما تمامي مراجعين اين رشته ها، از روش هاي غيرحضوري نوبت دهي اقدام به دريافت نوبت مي نمايند. 7 صبح هر روز جهت روز بعد نوبت دريافت داريد.
rateup 0
 ratedown 0
مصطفی حیدری
1397/7/30 - 09:28
سلام بیمارستان بخش انکولوژی داره یا نه پزشکان انکولوژی بیمارستان چه کسانی هستن
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/30 - 10:16
جناب آقاي حيدري با سلام در اين بيمارستان بخش آنكولوژي وجود ندارد. اما متخصص آنكولوژي در بعضي روزها در درمانگاه بيماران را ويزيت مي نمايند. جهت اطلاع از برنامه ي ايشان صفحه ي مربوطه را ببينيد.
rateup 0
 ratedown 0
حانيه محبى فر
1397/7/26 - 15:12
با سلام ايا اعمال ليزيك،لازاك و prk و كلأ اعمال مربوط به ضعيفى چشم توي اين بيمارستان انجام ميشه يا خير؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/30 - 13:24
سركار خانم محبي فر با سلام اعمال مربوط به اصلاح عيب انكساري چشم در اين بيمارستان انجام نمي شود.
rateup 0
 ratedown 0
علیرضا شاهین
1397/7/24 - 07:28
سلام می خواستم نام دکتر های متخصص جراحی بدونم و چند شنبه ها در درمانگاه حضور دارند با تشکر
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/24 - 10:41
جناب آقاي شاهين با سلام نام و تخصص و روزهاي حضور تمامي پزشكان درج شده است.
rateup 0
 ratedown 0
فرخنده
1397/7/23 - 03:09
سلام وقتتون بخیر آیا عمل لیزیک چشم در بیمارستان انجام میشه؟ و بیمه تعلق میگیره؟ نوبت دهی چطور انجام میشه؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/24 - 10:51
سركار خانم فرخنده با سلام عمل مورد نظر شما در اين بيمارستان انجام نمي شود.
rateup 0
 ratedown 0
ناشناس
1397/6/31 - 14:51
دکتر گوش حلق بینی هم داره عمل میکنن چقدر هزینه میگیرن
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/5 - 14:52
با سلام متخصصين گوش و حلق و بين در اين مركز مشغول به كار مي باشند. در صورت تشخيص لزوم عمل، تمامي خدمات جهت بيمه شدگان اجباري تامين اجتماعي رايگان مي باشد.
rateup 0
 ratedown 0
مینا عینی
1397/6/20 - 12:19
سلام خواستم بدونم اینجا پزشک پوستم هست که دفترچه تامین اجتماعیو قبول کنه؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/6/21 - 10:25
سركار خانم عيني با سلام در صفحه ي برنامه ي پزشكان، ليست تمامي پزشكان اين بيمارستان به همراه روزهاي حضور ايشان قابل مشاهده است.
rateup 0
 ratedown 0
مینا عینی
1397/6/20 - 12:16
سلام لیست برنامه ی پزشکاتون اطلاعاتش کامل پیدا نیست لطفا پیگیری کنین
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/6/21 - 11:11
سركار خانم عيني با سلام در ديدن صفحات وب با موبايل، معمولا اين مشكل ديده مي شود. صفحاتي كه حاوي كدهاي جدول هستند، در مرورگرهاي غير همسان، به درستي نمايش داده نمي شوند.
rateup 0
 ratedown 0
captcha