• ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ خرداد
  • اِثَّلاثا ١٤ شوال ١٤٤۰
  • Tuesday, June 18, 2019
کلیدواژه: 43349
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير، ساعت 13:45
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۷/۱/۲۱

به منظور ارائه ی بهتر خدمات و افزایش رضایت مندی مراجعین، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس، اقدام به راه اندازی سامانه ی نوبت دهی اینترنتی نموده است؛ که به وسیله ی آن، بدون مراجعه ی حضوری به مراکز، امکان اخذ نوبت از تمامی پزشکان تامین اجتماعی استان، از جمله بیمارستان شهید بهشتی شیراز، فراهم می باشد.

جهت اخذ نوبت غیر حضوری از درمانگاه های بیمارستان شهید بهشتی شیراز، این جا کلیک کنید. 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 30
مریم همتی
1398/3/7 - 03:24
سلام من میخوام نوبت بگیرم امالیست پزشکان وروزهای حضورشون رو نمیدونم مثلانمیدونم دکتراورتپدچه روزی هست وچه کسی هست؟ باتشکر
rateup 0
ratedown 2
مدیر سیستم
1398/3/8 - 09:19
سركار خانم همتي با سلام در صفحه ي اول سايت، از قسمت برنامه ي درمانگاه مي توانيد روزهاي حضور تمامي پزشكان را مشاهده نماييد.
rateup 4
 ratedown 1
غزال اکرمی
1398/3/3 - 02:02
سلام وقت بخیر من باردار هستم برا اینکه ثبت نام کنم حتما حضوری باید بیام؟؟و اینکه میشه برا ثبت نام برم درمانگاه حافظ؟؟
rateup 2
ratedown 1
مدیر سیستم
1398/3/5 - 09:23
سركار خانم اكرمي با سلام جهت ثبت نام بارداري حتما بايستي در ابتدا ويزيت شويد. مي توانيد در پلي كلينيك حافظ (ميدان احسان) نيز ثبت نام و در اين بيمارستان زايمان را انجام دهيد.
rateup 2
 ratedown 0
مهران امیری
1398/3/1 - 16:47
سلام من برای پد مادر مسنی که دارم از طریق تلفن برای قلب می‌خوام نوبت بگیرم ولی الان نزدیک به یک ماه هست من موفق به نوبت گیری نمیشم لطفاً اگر راه بهتری برای نوبت هست بگید
rateup 1
ratedown 0
مدیر سیستم
1398/3/5 - 09:25
جناب آقاي اميري با سلام نوبت دهي به صورت روزانه انجام مي شود و مراجعين ما از طريق همين روش هاي غير حضوري نوبت دريافت مي نمايند. براي دريافت نوبت هر روز، از ساعت 7 صبح روز قبل مي توانيد از طريق تلفن 32018 و يا سايت نوبت دهي اقدام فرماييد. موفق باشيد.
rateup 0
 ratedown 0
امین جاوید
1398/3/1 - 00:48
بادرود من میخواهم نوبت بگیرم ولی نه اپلیکیشن ان قابلیت دانلود و باز شدن داره نه سایت باز می شود و ارور پیج میدهد . باید حتما حضوری مراجعه کنم برای نوبت گیری و چه ساعتی باید درمانگاه باشم . با سپاس فراوان
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1398/3/1 - 12:00
جناب آقاي جاويد با سلام متاسفانه سايت نوبت دهي براي ساعاتي دچار مشكل شده بود. از طريق شماره تلفن 32018 نيز مي توانيد اقدام به دريافت نوبت فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
ابوالفضل نوروزی
1398/2/31 - 13:13
با سلام برا نوبت سنگ شکن چه اقدامی باید کرد چون از شهرستان باید بیام
rateup 0
ratedown 1
مدیر سیستم
1398/3/1 - 11:50
جناب آقاي نورورزي با سلام احتراما جهت دريافت نوبت سنگ شكن با در دست داشتن تجويز و معرفي نامه ي پزشك، بايستي به صورت حضوري مراجعه فرماييد.
rateup 1
 ratedown 0
جعفری طاهره
1398/2/28 - 21:31
با سلام شهرستان متخصص چشم معاینه کردن ،آب مروارید تشخیص دادن و عمل باید بکنم. نوبت عمل به چه صورت هست؟
rateup 1
ratedown 1
مدیر سیستم
1398/2/29 - 13:20
سركار خانم جعفري با سلام ابتدا بايد توسط يكي از چشم پزشكان بيمارستان معاينه شويد و سپس بر اساس وضعيت چشم شما نوبت عمل داده مي شود.
rateup 0
 ratedown 0
مصطفی اشتیاقی جو
1398/2/24 - 09:26
سلام خواستم بدونم در این مرکز خدمات چشم پزشکی هم انجام میشه؟
rateup 1
ratedown 0
مدیر سیستم
1398/2/29 - 13:34
جناب آقاي اشتياقي جو با سلام هم خدمات چشم پزشكي و هم خدمات مربوط به اپتومتري همه روزه در اين مركز انجام مي گردد.
rateup 0
 ratedown 0
مریم جانبازی
1398/2/24 - 00:42
سلام..... درهرساعتی از شبانه روز که میخوام نوبت دکتر نهاوندی نژاد بگیرم میگه نوبتهای این روز تکمیله چیکار کنم
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1398/2/29 - 13:35
سركار خانم جانبازي باسلام از ساعت 7 صبح هر روز جهت همان روز و روز بعد مي توانيد نوبت دريافت نماييد. از يك روز قبل اقدام فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
خانم اکبری
1398/2/23 - 22:08
باسلام خواستم ببینم اینجا کولونوسکوپی انجام میشه
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1398/2/29 - 13:36
سركار خانم اكبري با سلام جهت دريافت نوبت كولونوسكوپي بايستي به صورت حضوري مراجعه فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
محمدمهدی سلیمی
1398/2/18 - 12:48
باسلام میخواستم بدونم بنده هر چی از طریق سامانه های نوبت دهی واسه کل درمانگاهای شیراز اقدام میکنم پیام ظرفیت پر است میزنه ما کی باید اقدام کنیم که خالی باشه خیلی سیستم نوبت دهی ضعیفه انتقاد هم نمیشه کرد.آخه از کله سحر که من میزنم واسه نوبت میگه پر هس مگه میشه
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1398/2/29 - 14:06
جناب آقاي سليمي با سلام از ساعت 7 صبح هر روز تا ساعت 22 امكان دريافت نوبت جهت همان روز و روز بعد وجود دارد و تمامي مراجعين از همين طريق اقدام به دريافت نوبت خود مي نمايند.
rateup 0
 ratedown 0
غلامرسول
1397/11/30 - 02:45
سلام در این بیمارستان بستری برای ترک اعتیاد انجام میشود با تشکر
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/12/1 - 13:47
جناب آقاي غلامرسول با سلام براي ترك اعتياد بايستي به مراكز تخصي مربوطه مراجعه فرماييد.
rateup 1
 ratedown 0
captcha