• ۱۳۹۸ دوشنبه ۱ مهر
  • اِلأِثنين ٢٣ محرم ١٤٤١
  • Monday, September 23, 2019
کلیدواژه: 43359
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير، ساعت 08:14
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۸/۱

جهت اخذ نوبت از درمانگاه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی شیراز، می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است ظرفیت فعلی خطوط، جهت تسهیل ارتباط مخاطبین 42 خط می باشد.

 

شماره ی نوبت دهی تلفنی بیمارستان شهید بهشتی شیراز:

32231499 (ظرفیت 12 خط)

32018 ( ظرفیت 30 خط)

 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 30
زهراعباسی
1398/3/5 - 07:21
سلام خسته نباشید.ببخشید من واسه دکتر زنان میخواستم وقت بگیرم از طریق سامانه تلفنی32018.میگه کد ملی معتبر نمی باشد.چ کار کنم؟درضمن شما نوبت دهی حضوری ندارید اصلا؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1398/3/5 - 09:21
سركار خانم عباسي با سلام در وارد كردن كدملي بيشتر دقت فرماييد. در صورت عدم موفقيت از طريق سايت نوبت دهي امتحان كنيد. براي دريافت نوبت متخصصين زنان و زايمان، در صورتي كه باردار باشيد، در ابتداي وقت و به تعداد محدود، به صورت حضوري نيز امكان دريافت نوبت وجود دارد.
rateup 0
 ratedown 0
احمد رضا صادقی
1398/2/28 - 22:26
با سلام درمانگاه تامین اجتماعی سیراز ایا عصب کشی دندان انجام میشه شهرستان که انجام نمیدن
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1398/2/29 - 13:18
جناب آقاي صادقي با سلام در مراكز ملكي استان عصب كشي انجام نمي شود؛ اما با مراجعه به مراكز دولتي و تاييد دندان پزشك معتمد سازمان،مقدار زيادي از هزينه ي مربوطه به شما توسط سازمان پرداخت مي گردد.
rateup 0
 ratedown 0
حسنی
1398/2/25 - 08:09
سلام..از طرف دکتر متخصص نامه دارم برای انجام سنگ شکن برای کلیه و مثانه..باید چطور نوبت بگیرم...با تشکر
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1398/2/29 - 13:28
جناب آقاي/ سركار خانم حسني با سلام جهت انجام عمل سنگ شكن بايستي با در دست داشتن نامه به صورت حضوري به درمانگاه بيمارستان مراجعه فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
پروانه یونسی
1398/2/25 - 08:08
سلام چند روزه میخام نوبت دکترقاسمی فررابگیرم ولی هرروز برای روز بعد مینویسه نوبت پر شده است آیا وکترمرخصی هستند یا مشکل دیگری هست وساعت دقیق گرفتن نوبت از چه ساعتی میباشد
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1398/2/29 - 13:32
سركار خانم يونسي با سلام سامانه ي نوبت دهي براي هر روز از ساعت 7 صبح روز قبل در دسترس خواهد بود. البته به دليل حجم بالاي مراجعين، نوبت پاغلب پزشكان در زماني كوتاه، تكميل مي شود.
rateup 0
 ratedown 0
مرادی طالب
1397/11/28 - 23:33
س من برای عمل چشم کی نوبتم میشه
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/12/1 - 13:51
جناب آقاي مرادي طالب با سلام اگر قبلا مراجعه نموده ايد، بايستي با پذيرش جهت نوبت هماهنگ فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
خنافره
1397/11/28 - 19:31
با عرض سلام و احترام.آیا عمل بازسازی پارگی رباط صلیبی در بیمارستان شهید بهشتی انجام میشه یا خیر.متشکرم
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/12/1 - 13:52
جناب آقاي خنافره با سلام عمل مورد نظر شما فعلا انجام نمي شود.
rateup 1
 ratedown 0
نادر دبیری
1397/11/10 - 00:45
سلام، جهت جراحی عمومی. عمل فتق. چطور میتوانم نوبت بگیرم. اول باید بروم مطب دکتر یا به بیمارستان مراجعه کنم. چون طبق نظر دکتر گفتند عمل داره ولی باید به بیمارستان نمازی مراجعه نمایید چون بیمه هستم میخاستم در بیمارستان تامین اجتماعی این کار انجام دهم. راهنمایی کنید جهت مراجعه به جراح چطور اقدام نماییم. پيشاپيش از راهنمایی شما متشکرم
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/11/15 - 11:37
جناب آقاي دبيري با سلام جهت تشخيص لزوم عمل، ابتدا بايستي توسط جراحان عمومي اين مركز معاينه شويد .
rateup 0
 ratedown 0
مرضیه برزگر
1397/11/8 - 11:17
سلام میخواستم بپرسم دربیمارستان MRI انجام میشود؟چجوری باید نوبت گرفت؟
rateup 0
ratedown 1
مدیر سیستم
1397/11/9 - 12:07
سركار خانم برزگر با سلام جهت دريافت نوبت ام آر آي ، از نيمه ي دوم اسفند به صورت حضوري مراجعه فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
شریعت
1397/9/27 - 07:59
سلام . من امروز ۲۷ نوبت ازمایشگاه گرفتم برای فردا۲۸ . تمام مراحل رفتم اسمم ثبت شدولی اخرکار نوشت متنی پاسخ داده نشد دوباره تکرارکردم پاسخ دادیکبارمیتونین رزروکنید ایا حتما کدملی بیمارواردسیستم شده؟ ممنون میشم پاسخ بدین
rateup 3
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/9/27 - 09:14
سركار خانم شريعت با سلام احترامابا تلفن 32018 تماس گرفته و منوي پي گيري را انتخاب فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
سعید اسماعیلی
1397/7/28 - 07:05
با سلام من چند روز است نوبت جناب دکتر خیراندیش رو میخوام بگیرم موفق نمیشم، همه روشهای رو امتحان میکنم،.
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/30 - 10:23
جناب آقاي اسماعيلي با سلام ساير بيماران ايشان هم از طريق روش هاي غير حضوري نوبت را دريافت مي دارند. درساعت اول باز شدن سامانه مراجعه و جهت روز بعد نوبت دريافت فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
اسدالله رجایی
1397/7/8 - 09:05
با سلام به چند طریق میشه نوبت غیر حضوری بگیریم؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/9 - 13:07
جناب آقاي رجايي با سلام در صفحه ي اول سايت، قسمت روش هاي نوبت دهي غير حضوري را ببينيد.
rateup 1
 ratedown 0
مریم موسوی
1397/7/3 - 13:26
سلام.من میخوام واسه سونوگرافی وقت بگیرم ولی رادیولوژی یاسونوگرافی توی گزینه های نوبت دهی نیست.چجوری باید وقت بگیرم؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/7/5 - 14:25
سركار خانم موسوي! با سلام نوبت هاي راديولوژي و سونوگرافي و كلا هر نوبتي كه لازمه اش،‌رويت نسخه باشد، به صورت حضوري انجام مي گردد.
rateup 2
 ratedown 1
یحیی درخشان
1397/5/25 - 13:29
من از استان بلوچستان مزاحمتون میشم میخوام عمل پرده گوش انجام بدم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم وچند روز قبل نوبت بگیرم وبا کدام شماره ها با کارشناساتون که راهنمایی میکنن تماس بگیرم
rateup 1
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/5/28 - 14:51
جناب درخشان با سلام شما بايستي ابتدا به پزشكان اين مركز جهت معاينه مراجعه فرماييد و سپس در صورت لزوم و امكان آن، عمل جراحي انجام خواهد شد. براي معاينه از طريق سيستم نوبت دهي تلفني و يا اينترنتي از ساعت 7 روز قبل از مراجعه، مي توانيد اقدام به دريافت نوبت فرماييد.
rateup 1
 ratedown 0
سیدرهام جلادت
1397/5/24 - 07:42
اصلا نمیشه نوبت گرفت
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/5/25 - 14:26
جناب جلادت با سلام شما با همين سيستم هاي غير حضوري نوبت دهي، مدتي پيش از درمانگاه بيمارستان نوبت گرفته و مراجعه فرموده ايد. البته تعداد زياد مراجعين و محدود بودن امكانات ما، قابل انكار نيست. موفق باشيد.
rateup 0
 ratedown 0
captcha