• ۱۳۹۸ دوشنبه ۱ مهر
  • اِلأِثنين ٢٣ محرم ١٤٤١
  • Monday, September 23, 2019
کلیدواژه: 43877
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ سه شنبه ۲۰ تير، ساعت 22:10
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۴/۲۰

در راستای پرهیز از مراجعات حضوری و تسهیل در راه های ارتباطی مراجعین، فرم الکترونیک ثبت شکایات، توسط واحد آی تی بیمارستان شهید بهشتی شیراز تهیه گردید. با استفاده از این فرم، بیماران محترم در صورت وجود شکایات احتمالی، بدون نیاز به مراجعه به بیمارستان، فرم مربوطه را از طریق سایت بیمارستان تکمیل نموده و توسط واحد مددکاری بیمارستان، به شکایات ایشان رسیدگی می گردد.

جهت دسترسی به فرم شکایات، این جا کلیک کنید. 

 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 6
محدثه باصری
1397/10/21 - 11:50
چراصبحهای جمعه شماره ۳۲۰۱۸ ازاد نمیشود شاید سیستم اشکال دارد
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/10/23 - 12:26
سركار خانم باصري با سلام صبح هاي جمعه متقاضيان دريافت نوبت روزهاي شنبه با خطوط ما تماس مي گيرند و اين باور كه صبح جمعه خلوت تر است، صحيح نيست.
rateup 0
 ratedown 0
رحمان نعمتی
1397/5/20 - 19:35
سلام و خسته نباشید یکی از دوستان ما در شیراز به نام زهرا شادمان حدود چهار ماه هست برای یک عمل دست که سرپایی هم میشه انجام داد نوبت گرفته همش میگویند زنگ میزنیم برو زنگ میزنیم آیا توی این مدت یعنی اینقدر ادم برای عمل بوده که اینهمه وقت برده؟ خواهشمندیم توجه فرمایید
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/5/30 - 10:03
جناب نعمتي با سلام جهت پاسخگويي به جناب عالي، احتياج به وجود اطلاعات بيشتري مي باشد. در صورت تمايل مي توانيد با واحد پذيرش بيمارستان در تماس باشيد.
rateup 0
 ratedown 0
مهشید
1397/5/10 - 11:28
باسلام سایت و تلفن نوبت دهی سازمان تامین اجتماعی واقعا الکی شده. الان من یک هفته هست هرچی تماس می گیرم تلفن یا اشغال هست یا کسی جواب نمیده. سایت هم که اصلا نوبت نمیده.
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/5/30 - 10:41
سركار خانم مهشيد با سلام در حال حاضر هيچ مشكلي در نوبت دهي اينترنتي و يا تلفني وجود ندارد. تلفن 32018 با ظرفيت 30 خط، بسيار كم اشغال مي باشد.
rateup 0
 ratedown 0
captcha